pages



Monday, March 07, 2011

cinta aku kat secret recipes

Now dah genap abis da umur aku 19 taon...
mulo tersa mcm dah 20 taon tp...sebaliknya 19 lg...hmmm...x smpai ag usia dewasa...
NEXT year lah...
then aku terpikir nak kongsi pic kek dr family aku...
kek dari secret recipes mmg tiada tandinganya..

dengan kek yang lembut seperti span...
choc yang sangant lazat, 
disalut plak dengan krim yang putih suci...
nut hazzel yang rangup dan enak
ditabur pula dengan choc chip diatas kek
hah
terbaik WOK...

sungguh nyaman bila dapat makan 
ditambah pula dengan hiasan kek tersebut.
membuatkan aku x pandang orang ramai....
hah...
mmg layan tol lah dapat makan..

1
cHoc Chip wiLL nuT


2

3

huwawwa,.....secret recipes terbaik WOK.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...