pages



Sunday, March 06, 2011

Bayu Beach with Birthday Boyzzz

bloger...bloger's...
lama sungguh x update my blogger nie...busy tu x lah..tp ade lah sikit problem yang xdapat dielakn...
after aku jatoh kat pantai tu tros malas nak bukaka blog nie...yelah sakit teramat mmg neniggal kan kesan yang dalam....mmg salah aku pon, mandi smpai senja...
smapai skarang masih sakit lg....

TAPI....bkn tu yang aku nak story mory....
jumaat sabtu n ahad...aku, mak, angah,along, abg din,cutiess babies ( Qesha ), alang, pakngah & makngah, azim, alang hakim ( bodak gomok ), pak uda & mak uda dan anak2 nya..turut sicomel faiQ berkampung di bayu beach apartment....

hohoh...mmg best giler tp aku x dapat nak merakam saat kegumbiraan tu dgn pixza2 coz, battery fhone mmg low gilew.....malas nak balik umah ( umah poli ) nak g amik cas...so x der pon gambar yg sempat aku amik...
x pe lah tp mmg best tahap gilew lah....

swimming jangan citer lah, pagi lg dah gerak dah wat kekecohan dalam kolam tu....mmg best lol...nthen pantai, hah mmg muak lah kan mandi pantai nie, ye lah aku pon tiap2 minggu ngadap pantai, so x heran sangat lah...just main air sikit jer...
hahha

story pasal makan...fuh mmg banyak sangat x terhabis plak nak sumbat.. tambah2 lg my pakngah buat apartment tu macam umah...hahah siap masak gulai lemak lg....
x lepas plak ngn BBQ...tp pantai lg tu....
mmg best giler....

ok lah then sok aku story mory ag....
mau upload pic kek bufday aku n mak aku.....x sabor lol...
nty lah...bile x busy ag.....

4,5&6 march 2011
( best lol )
                             

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...