pages



Wednesday, April 13, 2011

Mood Study, tak jumpe-jumpe


mood study aku x jumpe2 ag...stiap kali nak bukak ader je setan nak ngacou soh bukak FB...katanya banyak story baru kat FB tu...ngok punya setan asyik nak ngasut aku jer....natang fb nie pon satu bkn best ap pon...tp nape aku dok sibok negok pic2 kat fb tu...... 

nextweek final...

start 18 hingga 27 april 2011
papew ad 4 je tp kemain lamo plak nak nunggu tu.....

mula dengan math engineering 2....kata orang subject nie susah nak score, setelah  dipelajari...
SAH memang  payah +susah = bingung bilo nengok..tambah2 lect yang ntah apo yang diajar.... memang ak x salahkan lect tp aku pon x tau cmner nak paham ap yg diajar oleh EN Z .... ikot aty mmg nak tgll jer sbjct nie...tp x bleh plak...cmner nak graduate..mmg betoi ckp Cikgu PAE yang somel lotey tu,  " electrik engineering math kene smart ",....betoi lah tu..tp math aku x smart mana pon....skadar pahm2 jer.....hanya tok lulus OK kot...hahhha....mgkin EN Z x pandai nak ngajar budak seperti aku nie....memang lembab sembab lah tol lah.....tp aku pedulik pew....aku bkn lembab tp kurang cekap nak terima benda baru..so aku perlu practice lebih jer lah...mmg math nie killer subject tol lah.....

tulah den tu bru math 2 lom lg math 3, math 4, math 5...


                hah...masakkkkkkkkkkkkkkk aku......

                                                                                           kemudian
                                                                              
          ELECTRIC CIRCUIT  
       ( sama mcm EN Z .... sangat tidak paham...... )                                                                                                     

           DIGITAL ELECTRONIC 
( hah nie best,sodap, lazat, paham ++, tp susah nak score 4 jam kradit plak )
                                                
               SEMICONDUCTOR DEVICE  
( yang nie laie x pueh aty den, asyik nak push2 je ngajor, dari paham langsong x paham dibueknyo....)


tpi apo bleh buat ngadap jo lah nak x nak blaja jo lah.....
harap2 den dapek buat yng terbest lah kan

 tergempak

terpower

terbaik

tersangat lah baik

     dan ter ap2 pon.....



now time to den nak ngadap math ha....

*(  YAA  ALLAH terangkan lah pintu HATI aku untuk terima segala pelajaran yang aku pelajari selama ini, terima lah segala ibadah aku sebagai mana kau menerima ibadah umat lain, permudahkanlah dan lancarkan  untuk aku menjawab final minggu depan.......aminnn yarabbalalaminnnn....)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...