pages



Tuesday, February 01, 2011

perit yg teramat

hak alah ai....sikat siot luke yg lepas x semboh tambah lg 2 skali gus luke baru....
perit + sakit + pedih + sume ade...adush ai....ke sebab derhaka td...hahhahahah
mgkin jugak kot, aku g tempik my mom....mmg padan muke aku lah....sapa soh derhaka.....
x patot tol attitude aku an....hmmmm

tp mmg perit lah...x henti siot darah kuar....sekali 2 dua jari plak....
OMG ai...sakittttttttttttttttttttt......hmmm...
mau makn susah, mandi susah, adush ai.....rehat lorh jari aku mggu nie...
x leh wat kije banyak2.....klo tak nty bentan plak....

darah yang banyak kuar dri celah jari bila stiap kali tersentak kat bnda keras...mcm mana yek...nak kuar plak air mata aku nie...tersemboll2...tp maintain cover....mana buleh kuar do....kih2...klaka..

OMG sakit oiiiii......
saKKiiTT.....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...